"Jag har inge internet"

Haha jag fick mej ett gott skratt när jag kollade kommentarerna... Hahaha cp!

Igår vart det en riktig IKEA dag. Jag, mamma och Vilma sprang runt där o tittade o klämde. Köpte lite grejer! Jag fick bland annat ett nytt täcke och nya kuddar. Så direkt när jag kom hem bäddade jag rent med nya täcket och det. Fyfaaan vad skönt jag sov haha! Vi råkade va där lite längre en beräknat haha. Tiden bara springer iväg när man är på IKEA. Klockan va väl runt halv sju när vi var hemma!

Idag är det ju härlig måndag. Gissa när jag gick upp idag? KVART I FEM. Det var verkligen svårt o komma upp idag!
Skulle vara med o öppna, så jag va på förskolan vid 6.15. Häääärligt! Eller inte.. Men dagen gick fort. Jag tycker verkligen om den där praktikplatsen. Det är den bästa jag har varit på dom här tre åren faktiskt! Hela förskolan är skitbra och både personal och barn är underbara. Så jag trivs verkligen! Men nästa vecka är ju sista veckan. Buhuuu!

Men men, klockan två fick jag sluta. Åkte hemmåt. Höll på att somna på bussen haha! Väl hemma käkade jag macka, sen däckade jag i soffan. Sov från fyra till sex. Skööönt vare! Hade fått min avi från H&M idag oxå. Mina skor och bikini är det :)! Så direkt när mamma kom hem vid halv sju, så åkte vi till MAXI så jag kunde hämta ut paketet. Men tror ni det fanns? NEEEJ.. Jag blev galen! Men ska dit o kolla imorn. Så förhoppningsvis finns det där då. Annars blir jag galen!

Nej, nu ska jag kolla på Design: Simon och Tomas, sen efter det blir det Spårlöst. Jag älskar det programmet! Kommer ligga o dränkas i mina tårar haha..

Det va min uppdatering! Håll tummarna att mitt internet blir kirrat snart.. Börjar få bloggabstinens när jag inte får läsa alla min bloggar!

PUSS

Kommentarer
Postat av: maria

dome förstora! har insett de nu, kommer aldrig klara av att gå i dom, de e 39 och jag har ju 38, buuhuu

Postat av: Linda

IIIIII Snart ni komma oss här uppe!!! Mooooahahaha måste hålla kvar min härliga södertäljenska ;) Hahahaha vi bara längtar tills ni alla kommer TJOOOOHOOOOO!!!! Liam e skit stöddig för att hans mostrar å mormor å sin Nanuus ska komma till han å Nin, ni har inte sett hans hus säger han å vi har faktiskt sett ert MÅNGA ggr HAHAHAHAHA Lilla Titi =) Kram kram

2009-03-10 @ 06:14:08
URL: http://anderssonmostrom.blogg.se/
Postat av: Elina

hihi men han e ju så söt därför måste ja skriva de:D:D

2009-03-10 @ 18:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback