Utgång

Gårkvällen var skön. Kollade som sagt Let's Dance.. Blev lite chockad att Blondinbella åkte ut.. Lite tråkigt faktiskt! Inte för att hon dansar bra, men det är kul att se..
Efter Let's Dance tog vi fram allt gott. De va inte lite heller! Sen började vi spela. Varvade hela spelet och var klara vid halv fem haha. Vi gick o sov o båda somna som stockar..

Idag vaknade vi vid halv ett. Snacka om utgång. Båda va fett sugna. Så ikväll blir det utgång på Stanleys faktiskt. Känner mej lite skeptisk till det stället för jag tkr att de har blivit sämre. Men ska väl ge det en chans! Känns lite sådär inför utgången nu faktiskt. Av olika anledningar. Hoppas bara det inte blir som förra gången :/!

Nej, nu ska jag börja sminka mej lite smått. Måste komma in the mooood!
Men hoppas ni andra får en trevlig lördagskväll o så ses vi i dimman, höhö.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Therese

okej :) jag har typ precis börjat. är på tredje kapitlet, och jag som bara brukar orka läsa ett och sen behöva vila för att jag hatar att läsa. men det här flyter bara på..

Postat av: Therese

ha en underbar kväll! :) varannan vatten johanna ! ;) ( eller så kan du dricka lite extra för mig ) du avgör ;)

2009-01-24 @ 19:21:42
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback