Praktik + Stora Bloggpriset

Idag rinde den hemska klockan 6.15! Jag va helt fucking död och ville bara gräva ner mej nånstans. Meeeen, det funkar ju inte.
Tog iaf halv åtta bussen. Lyssnade på musik hela vägen. Höll verkligen på o somna. Ville bara fortsätta åka i bussen o aldrig gå av.
Kom iaf fram till min blivande praktikplats dom närmaste 7 veckorna. Dagen gick galet segt till en början. Inte mkt att göra. Inskolning va det oxå så det va massa föräldrar med hela dagen. Jag o Nina hade rast samtidigt. "Mina" barn sov under tiden. Sen kom jag tillbaka till avdelningen och alla sov fortfarande. Satt där helt själv o gjorde nada (andra fröken låg inne i vilorummet med barnen). Sen kom Ninas handledare in på avdelningen o skulle hämta nåt, så frågade hon om jag ville komma över dit ett tag eftersom jag inte såg ut att ha så mkt o göra haha. Så det gjorde jag! Och fan va kul det va. Trivdes skitbra verkligen! Så från typ halv två till halv fyra då vi slutade va jag där inne. Myyyycket roligare!
Känner lite sådär inför praktiken. Dom är verkligen supertrevliga o så på min avdelning, men jag känner att småbarnsavdelning inte är min grej. Jag gillar o prata mycket med barnen och kunna spela och göra massa kul. På småbarnsavdelningen är det mer att passa barnen bara. Men men, det kmr säkert gå bra.. Eller nåt! Känns ju inte sådär superkul om man inte trivs på ett ställe man ska vara på i 7 veckor. Men men...

Kom hem, käkade, nu e jag skittrött och känner mej lite nere. Det enda positiva som har hänt idag är att Tessan frågade mej om jag ville följa med på Stora Bloggpriset. Hon står nämligen på gästlistan och fick ta med en vän. Så på måndag blir det bloggmingel höhö. Ska bli skitkul! Och självklart alla söta barn man har träffat idag. Gud vilka underbara ungar det finns...

Hejsvejs!


Me and FjongTherese :)!


Kommentarer
Postat av: Therese

Det kommer bli roligt hoppas jag. Tro nu inte att jag stod med på gästlistan. utan vem som helst fick skriva in sig och ta med en vän, sista osa dagen var i måndags, ohc jag skrev in mig på söndagen :P så vi hade tur där. nu är allt slut :P

Hoppas vi får roligt iallafall, men fy fan vilken bild du lagt upp! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback