Påväg att bli sjuk?

Jag tror jag börjar bli sjuk. Har skitont i halsen och har världens huvudvärk. Känns som jag har lite feber. Men måste till skolan imorn, måste hämta APU uppgifter, men jag får se om jag stannar hela dagen.. Känns som att alla går o blir sjuka nu. Tråkigt, tråkigt!

Dagens skoldag va skön. Två föreläsningar, och en timmes teckenspråk. Inte så värst ansträngande! Jag o Cilla snackade "engelska" hela dagen. Asså jag menar hela dagen haha.. Shit va jag garvade. Störda!
"Don't overdrive when you overdrive a icebear in the back", översättning " Överdriv inte när du kör över en isbjörn i backen".. Haha fråga mej inte hur vi kom på det, men det är iaf vårat nya motto!

Aja, nu ska jag kolla på Top Model!

Hajdo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback