Jag får önska mej något!

Ja, för klockan är 22.22 :)!
Kollade som sagt på Top model, och efter det kollade jag på Shear Genius. Blev lite irriterad när jag kollade på Top model. Tyckte det va så töntigt hela den där rymdgrejen dom körde. Som ett dåligt barnprogram typ! Men det va ändå lika kul o se alla deltagare :).

Kollade precis runt lite på H&Ms shop online. Hittade min drömbikini. Asså det är verkligen den finaste bikinin jag har sett och jag SKA ha den!  Så fin :). Synd att man inte hade den där heta bodyn och perfekta solbrännan till oxå.
Kan nån ge mej sommar NUUU!?!?


Jag tkr verkligen den är lovely :D!

Kommentarer
Postat av: Elina

hahahha du skojar, de va den ja skulle köpa som ja berätta på msn förut:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback