Time for some writing

Tänkte att det var dags att skriva några rader här igen...

Denna vecka har gått snabbt. Det är redan fredag imorn! Har bla. varit på Sagostigen (i Malmköping) och så blev det en heldag på Torekällberget med ungarna. Var ju barnvakt åt Alfons och Nora, och så tog jag med mej Joline och Vilma också. Så det var jag plus fyra ungar! Men det gick superbra.. Dom e så underbara dom där småskitarna. Senare kom även Äääälin upp till Tore o joinade oss.
Det var en mysig dag faktiskt!

Idag har jag solat hela dagen. Och sagt hejdå till Mamma o dom. Dom åker ju upp till Dalarna idag och lämnar Joline, och så stannar dom där till på lördag. Så är själv två dagar! Det ska bli skönt faktiskt.
Nu har jag precis kommit ut ur duschen och smörjt in mej med några kilo Nivea. Allt för att behålla den där liiiiilla färgen man har. Senare blir det fika nere på stan med Elina :)!

Förresten, så är jag ganska sugen på att gå ut imorn (vad hände med "festcelibat"?). Väldigt sugen faktiskt. Ganska mycket beror på att det är Michael Jackson fever night på 550 imorn. Jag vill verkligen gå på det!
Men tror icke det blir nåt... Men man kan ju hoppas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback