Måsta komma igång igen!

Måste komma igång med bloggen igen.. Men datorn lockar inte längre. Orkar liksom inte ödsla tid på att sitta framför datorn. Men det vänder nog snart!

Jahapp.. Annars då? Dagarna går. Vädret är underbart. Tänk vad lite sol kan göra :)!
I helgen iaf, så var jag och Elina ute på gamla hederliga O'learys här i Slöddertälje. Var länge sen faktiskt. Så det var trävligt! Blev bjuden på middag hemma hos Elina innan. Det blidde tacos. Och jaa, vi ville spy efter haha! Sen snackade vi om allt möjligt, som vanligt. Sen drog vi ner på stan och in i dimman! Eller vi va väl rätt inne i den där dimman innan haha..

Söndagen bestod av bakiskoma haha. Huvudet kändes som att det blivit överkört av en fucking lastbil! Uscha.. "Jag ska ADLRIG mer dricka" sa jag, men sen kom jag på att på onsdag är det vår STUDENTSKIVA, och då ere jag som ligger full som en kastrull på dansgolvet hahaha.. Jag och Cilla! Spårat kan jag ju säga...

Nu sitter jag o kollar på Ballar av stål. Lite småkul faktiskt! Ska väl lägga mej o läsa lite efter det. Sen sussaaa! Men först bjussar jag på lite bilder från våran tripp till Daaaalarna :)!

PUSS!











Melodifestivalenmys.. Skitungar haha!







När vi var i kupolen i Borlänge såg vi att Kevin Borg hade skivsignering. Liam var i extas, fast han inte ens visste vem Kevin var hahaha! Så söt lille Titi...







Man blir trött efter en helg i dalarna haha :)!


Kommentarer
Postat av: fia

iiiiiiiiiiiiii jag åkte inte till skolan låg i feber och hade ont i kroppen! men i morgon kommer jag hihihihihihihi!!! snart kommer elin och mangnus hit med MCD mums....orkade inte laga mat idag hihihihi vi passar på när mattias jobbar! men nu har jag suttit med sommar schemat och förhoppningsvis så komma du inte sova själv med dom utan med mig och dom...och inga helger och så...men jag ger en lapp med alla tider och dagar...pöss pöss

Postat av: Elina

mhöhöhö ja de va ju ganska så mkt in i dimman hahah jisses_:D funny vare iallfall POPOIL:D

2009-04-07 @ 18:42:20
Postat av: tessansessan

åååh fan va kul vi ska ha i morgon !!

2009-04-07 @ 19:38:03
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback