Usch vilken seg dag

Skolan idag som vanligt. Fick reda på vad vi hade fått på diagnoserna idag på engelskan. Fick VG, o jag var tydligen den enda som hade fått de. Fett stolt ju :D! Resten hade G lr IG.
Va hemma från skolan vid fem. Fett lång dag! Va heeeeelt snurrig o trött när jag kom hem så jag va tvungen o ta en nap. Sov typ 45 min! Sen kollade jag på TV men somnade till då o då haha. Helt slut!
Just nu sitter jag o kollar på Filip o Fredrik. Om tio min börjar So you think you can dance :D! Bästa bästa. Börjar typ gråta av vissa danser. Dom e ju så duktigaaaaaa!
 Förresten, såg ni IDOL? Asså jag dör av han Robin. Dreeeeeggggeeeeel! Hahahaha..


Hadeee!

Kommentarer
Postat av: Elina

åååh kollar osså de nu:D:D vill dansa såååååååååååå

Postat av: Therese

vänta, robin , hade han en blå jacka typ och brunt hår som var rätt långt framför ansiktet??

2008-09-24 @ 09:43:26
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback