Så var helgen över!

Usch vad det gick snabbt!
I fredags blev det utgång. Jag, Tessan, Maria och Robert. Vi drog till kära Viper. Det var en skön kväll med mkt dans! Hade mina nya skor o jag tror aldrig jag ha rhaft sådär ont i fötterna. Hua ligen!
Det blidde nattburren hem. Hände lite saker hahaha. Jag garva, stackars Tessan!
Igår gjorde jag nada, idag har jag varit lite överallt med mor o co. Mamma o dom köpte en digitalkamera. Så nu fotar dom för fullt! Måste typ ha en kurs för dom så dom fattar hur man ska göra. Det e fan läskigt hur otekniska dom e här hemma.

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och sitter vid mammas o deras bärbara. Min funkar fortfarande inte o jag börjar typ gråta snart! Jag känner mej helt jävla fucking handikappad. Vill sätta in massa bilder o allt men de går ju inte. Fuck!
Jaja, får be syrrans kille o komma o kolla på den. Han kanske kan fixa den!

Nu ska jag bege mej in i mitt rum o glo på tv o äta geisha. Imorn ere skola igen. Nu ere bara en vecka kvar tills kära Elina kmr hem. Helt sjukt hur man kan sakna en människa så mkt. KOM HEM NUUUU! Längtar tills jag får höra dina crazy stories från Turkey. De lär ju vara en del haha!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback