That was when I ruled the world

Det blev en snabb runda idag på stan. Hittade en fin väska, men har ju inge pengar. Det är alltid så!
Iaf, efter att ha kollat i lite affärer köpte vi lite gott, sen åkte vi bussen hem till mej. Så bakade vi kladdkaka och käka godis. Kollade självklart på "Bonde söker fru" och "Greys anatomy"... Massa bra!
Elina åkte för tio minuter sen. Det kändes skönt att prata med henni. Kändes som gamla tiden då vi alltid satt uppe hela nätterna.
Nu är jag iaf mätt som en gris och tänkte snart hoppa i säng. Ska ju upp kvart över åtta imorn och sen iväg på utvecklingssamtal. Sen ska jag nog hem o fira mitt lov genom att sooova, sova och sova lite till.

Förresten har jag poppat Viva la vida hela dagen idag. Fyfan va den låten är GRYYYYM! Brukar inte gilla coldplay men den låten är verkligen underbar. Ska nog lyssna på den en sista gång och sen sussa!


God natt på er vänner!



Lyssna och njuuuuut!

Kommentarer
Postat av: Elina

hihi jaa, men ja villd einde åga home jue!

Postat av: Therese

Åh, den är verkligen bra.. en annan låt med coldplay är också bra. warning sign. :D lyssna :D

2008-10-23 @ 08:56:43
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Nina

jaaa den e så suuuperbraaaaa, och nu e ja oxå fast på Kanye West's nya!!!!

2008-10-24 @ 13:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback