Ge mej då!

Jag har verkligen hakat upp mej på dom där skorna i förra inlägget. Är helt in love! Varför måste dom finnas ända bort i fucking USA. Sverige kan suga snopp!
Nu sitter jag iaf o kollar på American gladiators. Saknar de svenska programet faktiskt :)! Kommer ihåg när man va liten, när de gick på TVn. Då köpte vi alltid massa gott o hade myskväll framför det.

Imorn ere gympa, sen samhälle och sen schluuuut! Vi har inge förskola imorn för vi har fått hemuppgifter. Så vi slutar två! Då ska jag hänka på Maria till Stjärtholmen. Ska kika lite. Kanske blir att jag köper min kappa. Måste köpa busskort oxå! Räkna med att jag är bankrutt efter imorn :(.

Efter American gladiators tänkte jag lägga mej o läsa min bok som jag valde på engelskan. Den verkar bra :)! Den ska va utläst om typ 4 veckor så de e dags o börja. Den e rätt tjock oxå. Men det ska nog gå bra! Älskar att läsa innan jag går o lägger mej :).
Nej nu blev det bara massa svammel.
Sov gott!


Puss

Kommentarer
Postat av: fia

hahahha visst hade vi många myskvälla med mamma...kommer du ihåg när vi alltid köpte fika till city akuten eller dr quinn....muhahahahha alltid fikabröd...hahahha

Postat av: fia

hahahha visst hade vi många myskvälla med mamma...kommer du ihåg när vi alltid köpte fika till city akuten eller dr quinn....muhahahahha alltid fikabröd...hahahha

2008-10-03 @ 08:47:21
URL: http://ingeberg.blogg.se/
Postat av: Bea

fördelen med att bo i usa är att man kan köpa nästan precis allt :D

ha en fortsatt bra fredag, vad händer i helgen? :)

2008-10-03 @ 17:41:39
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback