when we walked in fields of gold

Sitter o pratar med lite folk på msn. Med Tessan pratar jag om nyår och vad vi ska hitta på då. Fortfarande ovisst vad vi ska hitta på men nånting måste jag göra. Klarar inte av o sitta hemma på nyårsafton. Jag vill ha en braknyår!
Cilla och jag sitter o pratar om mysiga grejer som man inte kan nämna här haha. Ahhgrr! Och jag o Elina dampar loss som vanligt.

Nej, men allvarligt. Vad händer på nyår? Jag vill göra en repris av förra årets nyårsafton. Impulsiv och sjukt kul! Men vi får se helt enkelt. Ska ta ett allvarligt snack med tjejorna imorn. Måste kirra biljetter till juldan oxå. Olles blir det då!

Nej, vet inte varför jag skrev de här inlägget. Ville bara skriva nåt! Och juste, tack för kommentarerna :D. Inte allt för ofta det händer att främmande människor kommenterar på min lilla blogg. Det uppskattas :D!

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Elina

BAJS, analkötel, kläm den sen måste du duscha snabbt så de inte börjar lukta, hahahahahhaha. Johanna du lär mej bra säker här i livet. hahah:D

Postat av: Johanna

Hahahahaha cepe!!!!!

2008-11-23 @ 23:33:17
URL: http://johannaschwerin.blogg.se/
Postat av: Elina

men vadåååååå:D, vi ska ju ha en hundkennel så de e ju br ao veta sånt hahahaD:

2008-11-23 @ 23:36:46
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/
Postat av: GAY LIFE IN STYLE

hallå, klart den är askönt, det är ju jag som väger den. :)

Men tack så jätte mycket, kul att höra. :D

2008-11-23 @ 23:41:11
URL: http://pinkpoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback