Hur ska jag göra?

Börjar tveka lite till kvällens utgång. Jag e fett pepp och vill ut men vet inte hur jag ska komma hem :/. Mamma jobbar natt så min chaufför är inte tillgänglig haha. Antingen får jag ta nattbussen hem själv, eller så aa... Finns inga andra alternativ. Men tror fan de blir nattbussen asså! Orkar inte sitta hemma.

Sitter o typ hungrar ihjäl. Men orkar inte äta macka för jag vill ha maaaaat. Ska tvinga dom här hemma o göra tacos idag. Mmmmm fuck vad gott!
Får lite ångest oxå över att jag bara festar bort mina pengar.. Som jag egentligen inte ens har. Men äsch. Man lever bara en gång lr hur :)? Och jag har typ ont i magen för att jag inte har gjort engelska bokanalysen. Skulle vart inne igår asså. Blääääää!

Men bajs hejdå på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback