Halvt avliden

Shit vad jag är trött och seg i kroppen. Är inte alls pepp för våran friluftstältning/vandring/grillning lr vad det nu är.

Idag så vaknade jag halv tio och mådde inge bra. Så jag sjukade mej! Sov en timme till och sen gick jag upp o åt frulle.
Snacka lite med mammsen. Och vi bestämde oss för att åka till Jober Max (jag mådde faktiskt bättre (a)).
Vi var ute efter ett regnställ. Det är alltid behövligt. Vi hittade inget på Jober, så vi åkte till Inter sport i Moraberg. Där fanns ett Mc Kinley för 400. Så det köpte vi! Så nu är jag redo för morgondagen.
Sen åkte vi lite hit o dit. Åkte till skopunkten. Råka köpa lite skor där som jag egentligen inte borde! Men jag va tvungen. Hade sånt äckligt shoppingbehov så de va läskigt! Så 3 par skor fick följa med hem :).

Efter allt farande hit o dit åkte vi hemmåt. Käkade en macka lite snabbt.. Sen så var det bara på med träningskläderna och upp på cykeln till Friskis. Både jag o Elina va helt döda. Men vi kämpade igenom passet som döda ostar. Sen körde vi lite på det andra passet oxå. Den värsta delen haha! Så efter det va jag riktigt död kan jag meddela.
På vägen hem hände en läskig sak. Jag skulle berätta nåt för Elina när v cyklade, o helt plötsligt känner jag att jag får nåt i halsen. Värsta flugan som bara surrar rätt ner i magen haha! Skitäckligt.. Började hosta som en idiot. Men det va bara att inse, den va redan nere haha. Men, lite skit rensar magen!

Nu ska jag nog ta o packa ner mina saker i min übersnygga väska. Haha de e värsta vandringsväskan o den e asstor. Fett pinsamt o åka burren imorn med den, SJÄLV! Åh, alla turrar kmr stirra på mej :(.
Nej, ska väl packa ner all skit jag ska ha med.

Men vi hörs på onsdag när jag är hemkommen från alla frilufts bravader!

Adios mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Elina

hahaha jånas du kommer vara så söt i din bag:D

Postat av: maria

haha jag har också värsta campingryggan :P

2008-05-27 @ 06:56:34
URL: http://mariaorre.blogg.se
Postat av: Therese

själv har man bara en vanlig ryggsäck ;)
som är min pappas gamla "jobbarväska" haha.. jag ska ju inte sova kvar. ;) muhahaa

2008-05-27 @ 08:55:21
URL: http://Theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback