what a beautiful day

Idag skuuulle klockan ha ringt halv nio. Men det gjorde den inte, tror de e batterierna som börjar ta slut. Så detta resulterade i att jag försov mej. Lyckat!
Men det enda dom hade gjort på svenskan va o snacka betyg. Och Nyman har vi ju inte o på Gunnis lektion fick dom gå hem.
Så jag frågade damerna om dom ville joina mej på en fika på Nancy's. Och det sa dom inte nej till. Jag, Nina, Maria och Cilla käkade där o de va mucho gotti. Sen gick vi en stund på stan oxå :)!

Sen blev det så att Therese erbjöd mej att följa med på 18-års fest imorn. 20 spänn inträde så ja sa jag höhö! Massa folk tror jag de skulle va. Så de blir väl kul :)! Vi kör på Tessan :D..
Biljetterna till slutskivan är oxå kirrade nu. Mihih! Fan va vi ska shaka tjejor!!

Om cirkus en timme ska jag o Elina ta cyklarna till Friskis o träääna. Har absolut iiingen lust med det! Är sjukt seg i kroppen. Sen skulle jag verkligen behöva plugga. Men men!

Ja de va väl allt från mej denna gån höhö!
Hade bra.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Elina

hihi braa att ni köpteee:D

Postat av: Therese

haha. ja burger king om du inte förstod ;) men jag fattar vad du menar ;) tack johannis <3

2008-06-09 @ 21:19:16
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Therese

KOM IGEN NU JOHANNA!!! DU SKAAAAAAAAAAAAAAA MEN!! SVIK MIG INTE"!!! :( :(

2008-06-10 @ 16:13:00
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback