Haha!

NiNa.... sier:
hahaha han stog bakom mig när ja skulle hämta vatten i matsalen

-  Johanna sier:
sen så gjorde han som alex brukar göra på lars?
NiNa.... sier:
hahahhahahahahahahahahhahaha
NiNa.... sier:
va fult ja sitter bara o asgarvar här för mig sj
NiNa.... sier:
hahahah aaså shit kan bara se dt framför mig

-  Johanna sier:
hahahaha! men de e ju kul då får man garva.. men tänk va kul de skulle va
NiNa.... sier:
hahahhaa jaa
NiNa.... sier:
o så ser man mig ba aaaaah

-  Johanna sier:
sen alla ba " var e nina??".. sen hör man bara de där ljudet... dnadnandndana
NiNa.... sier:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
NiNa.... sier:
ja börjar nästan gråta
NiNa.... sier:
hahhaha
NiNa.... sier:
som i scrubs när JD blir uppäten i poolen av the Janitors tama haj

-  Johanna sier:
hahahahaha jaaa
-  Johanna sier:
ååååh
-  Johanna sier:
asså vi borde göra en teater
NiNa.... sier:
hahahahaha jaaaa

-  Johanna sier:
" the shark on igelstaviken"
NiNa.... sier:
fyy jag skulle sitta o garva ihäjl mig

NiNa.... sier:
hhahahahhahahahahahaha

-  Johanna sier:
så bra asså

-  Johanna sier:
såå bra

NiNa.... sier:
asså snälla johanna du måste komma tillbaka på måndag...ja måste skratta av mig allt som jag har samlat ihop hela veckan

NiNa.... sier:
asså liksom jag skrattar ju mera nu än vad jag har gjort hela veckan...eller nästan

Alltså de e inte många som förstår hur roligt man kan ha tillsammans med dej Nina. Haha! Saknat våran humor helt sjukt mkt. På måndag, då blir det garv non-stop! Ojojoj....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback