Feber och vattkoppor

Jaha, då har man kanske vattkoppor da. Jag upptäckte en liten plupp precis ovanför ena tutten (alltså nästan vid halsen ). Och så frågade jag mamma och hon trodde det va vattkoppor. Så kollade vi runt på google men hittade inga bra bilder. Men det stod att de första symptomen är huvudvärk och feber, precis som jag har.
Känns ju skitkul o få vattkoppor nu. Hej prickikorv nr ett. Men förhoppningsvis är jag en av dom som bara får några få. Och inte hela mej!
Aja, det blir ingen skola för mej imorn. Men jag SKA jobba i helgen. Jag måste!!! Annars e mitt liv förstört. Bara knarka i sej massa alvedon så blir det nog bra. Eller inte!
Nej, nu ska jag äta en apelsin o kolla scrubs, sen sussa.

Natti!

Kommentarer
Postat av: E.

jånas nu du är en pickikorviiis som vi andra redan variiit, haha tänk om du får en sån där snögg R som j ahar i pannan mhahahhah.. ne men de e synd om dej ju, hoppas bara du orkar imorn!

Postat av: Maria

Ooohh uscha krya på dig johanna !!! =D

2008-01-18 @ 21:23:27
URL: http://Mariaorre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback