Shoes are a girls best friend

Igår var ju jag och Elina i Sthlm och kikade runt. Elina köpte julklappar och jag köpte klänning till juldagen. Det blev den på H&m som jag hade lagt undan.
Sist av allt käkade vi på donken. Elina bjussa! Danke. Sen kom vi på att vi ville ut. STRESSADE hem. Va hemma runt nio! Klockan TIO åkte vi ner till linda o klunka i oss vin sen drog vi till Stanleys. Så sjukt länge sen jag va där. Senaste gången va då jag hade min megafylla haha, och det va i slutet av sommaren nångång. Så jag tänkte att de va dags och ta en utgång där!
Träffade massa classmates, det va trevligt. Klockan ett drog jag, Elina och Kata vidare till Olles. Där fortsatte vi dansandet. Det blev väldigt mkt dansade igår! Skönt...
Kvällen slutade som den gjorde.... Vet inte vad jag ska säga!

Idag vaknade jag med träningsvärk, men annars mådde jag bra! Har bara legat och segat i soffan. Har försökt fixa så jag kan lägga in bilder från mobilen på datorn. Men det funkade inte och jag fick damp. Så jag kan inte bjussa på nå bilder från gårdagen! Måste be nån om hjälp med det där.

Förresten så måste jag tala om att jag hittade mina absoluta drömskor igår. Dom va så sjuuuuuuukt underbart fina! Exakt sånna skor jag har letat efter. Eller det va två par skor, och båda två var verkligen to diiiiie for! 800 kr kostade dom, och dom hittade jag inne på Zara. Såg även ett par skitsnygga svarta vanliga klassiska SKYHÖGA mockapumps som jag oxå vill ha. Åh, jag börjar typ dreggla bara jag tänker på alla skorna! Funderar på om jag ska köpa nåt par när jag får pengar. Jag är verkligen kär! Ville inte släppa dom ifrån mej...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback