Tjillevippen

Hejsan!
Tänkte att de va dags att uppdatera lite. Ni (mina 5 ynka läsare hahaha) har säkert gråtit blod pga min dåliga uppdatering. Eller inte haha..
Men iaf  i Tisdags så skulle jag ju till praktiken som vanligt. Kände redan på måndagskvällen att jag hade lite ont i halsen och kände mej seg. Men tänkte inte mer på de.
Sen när jag vaknade på tisdagsmorgonen så kände jag mej helt död. Var helt varm och huvudet dunkade och halsen var tjock. Men jag brydde mej inte för jag tänkte att jag måste till praoen för jag har vart borta så mkt (5 dagar). Så jag gjorde mej i ordnind o allt och så hjälpte jag Joline med frukosten o sådär. Sen tog jag tempen.. Hade 38.4 så jag hade rätt hög feber. Men jag åkte iaf..
Väl framme vid härliga oxbacksskolan fick jag höra att just våran klass hade städdag. Så de va bara o ta tag i en sopborste o börja städa. Efter ett tag tog vi vilopaus. Då sa lärarna att jag inte såg så pigg ut.  Jag stod o frös när det var solsken o vindstilla. Tillochmed barnen sprang utan jackor. Då sa jag att jag hade feber o sådär. Då sa dom direkt att jag skulle åka hem o bli frisk. Så mamma kom o hämta mej.
Kom hem vid 10. Frös som en fris. Så jag la mej med tjocktröja, mjukisar,raggsockar och mitt duntäcke o sov till kl 14. Såå skönt! Men min feber var fortfarande kvar i halsen blev bara värre.
Och så har det varit tills typ idag. Har knappt ätit nåt. Har ätit en kycklingfilé på dom här dagarna. Och massa isglass haha.. Men idag har jag känt mej mkt bättre. Eller min feber är borta iaf. De e ju den som gör en till en zombie. Nu är jag piggare :)! Men har fortfarande ont i halsen och hostar.
Mina planer inför helgen äääär.. ja jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Finns inte så mkt o välja på. Har inte så många valmöjligheter om man säger så. Blir väl typ o sitta i solen (förhoppningsvis) här hemma o bara njuta..
På onsdag blir det utgång på TK hoppas jag. Mösspåtagning! Nån som hänkar?
Nej, ska fortsätta läsa min vecko revyn nu. Vi syns!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: E.veliiiiiiiiiiiiiina

mutta du leveer juuuu:D, mihihiiiiiiii.
BRA att du e frille nu allfall lite frille:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback