Mmm, sallad

Kom hem från träningne för ca 1½ timme sen. Hoppade direkt in i duschen eftersom de inte va nå Grey's :(. Och så bastade jag lite oxå. Fett skönt! Efter duschen så skulle jag ta nåt  litet o äta. Men de fanns INGETING hemma. Asså jag lovar de ekar i kylskåpet. Men jag tog det som fanns. Gjorde en gurk&tomat sallad och kokade tre ägg. JAg som va så jävla hungrig. Och vet ni vad jag dricker till? Ett stort glas vatten för vi har varken saft eller juice hemma. Och mjölk kmr inte på frågan. Jaja! Ska sluta klaga. Tänk på barnen i Afrika lixom.. Höhö

Sitter o väntar på att "Sverige pussas o kramas" ska börja. Men de e jävla hockey fortfarande. Dom hindrar mej från att se lille Björnis Gustafsson ju :(. Efter det e de ju Myggan oxå :D. Mihi! Längtar.
Nej, ska fortsätta äta min "goooda" sallad.

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback