Plugg, plugg, plugg och åter plugg!

Känns som all min fritid går till att plugga nu. Inget jag gillar direkt! E så sjukt trött på skolan just nu. Fattar inte att lärarna inte kan dela upp det, o inte komma med typ 700 läxor på en o samma gång. Det skulle underlätta endel.

Idag e det iallafall tisdag! Har känt mej helt död hela dagen idag... Kanske berodde på att jag satt uppe till två! Men så ere när man e cppigg o inte kan sova. Hade iaf en brilly som höll mej sällskap :). PÅ LOVET BLIRE PARTY! Fan asså längtar bajsigt mkt.
När pruttskolan va över åkte jag hem o somnade självklart på soffan, som alltid haha! Vaknade 2 timmar efter o kom på att jag va tvungen o göra sista mvg frågan om antiken. Men när jag väl satte mej ner o skulle börja så tänkte jag "vill jag verkligen ha mvg?". Jag kom fram till att jag nöjde mej med ett vg (om jag änns får de) o så skickade jag in det. Så nu e de klart! Men de e ju inte chill för det. Nu e det religion hemtenta som gäller. USCH! Aja ska inte tråka ut er me massa bajs.. Nu längtar jag bara tills bästa desperate housewives ska börja.. Över en timme kvar :/. Men hoppas ni haft en mysig tisdag!

Puss!



image158 
GE MEJ NU!

Kommentarer
Postat av: E.

GE MEJ NUUUUU OSSÅÅÅÅÅ!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback