DAMPMORGON!

Denna lördag började inte bra. Vaknade runt ÅTTA av att jocke o hans kompanjoner höll på o såga, borra o banka som idioter i köket. O mitt rum ligger inte långt ifrån köket. Och han borde veta att man INTE ska väcka mej när jag sover. Men iaf så gick jag upp ur min sköna säng, öppnade dörren o SKREK ut " VAFAN MÅSTE NI HÅLLA PÅ MED DE DÄR KLOCKA  ÅTTA PÅ MORGONEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!". Hans svart blev "ja annars hinner vi inte". Sur som en jävla gnu stängde jag igen dörren så hårt jag kunde. Huset skakade typ haha! O så gick jag o la mej o tryckte kudden mot örat. Inte för de hjälpte men! Somnade tillslut, sen vaknade jag, sen somnade jag, sen vaknade jag o så fortsatte det. Sen vakna jag typ för en timme sen! Fortfarande asirriterad så jag hoppa in i duschen... Då lugnade jag ner mej haha! Men fan asså de e inte okej o hålla på o dampa i köket klockan 8 på en lördagmorgon. Bara för han e cp pigg på morgonen. Ska sätta på högsta musiken kl 2 på natten nån gång! Då får han smaka på sin egen medicin.
Men iaf nog om den morgonen..... Nu sitter jag här alldeles nyduschad. Ska snart ringa linda o fråga när vi ska komma. Ska ju sitta barnvakt today :). Händer ju inget annat så!
Hoppas ni har haft en bättre morgon än mej haha.

Puss!


Tänkte lägga in en bild på mössan & halsduken/sjalen jag köpte igår :



Mössan: Gina Tricot
Halsduk/Sjal: H&M


Kommentarer
Postat av: maria

haha ohh snälla sät på musik mitt i natteen !! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback