pooshame, HAHA!

Nu har måndag kommit igen. Började me svenska, där vi skrev en uppsatskladd på en timme som vi sen skulle lämna in. Den blev blööh! Haha sämsta idén ever ju.
Aja, sen var det dags för långis håltimme. Vi gick o käka o kollade när det var vi skulle stå på älvsjömässan. Vi fick bara stå en timme, dåligt ju :(. Men men!
Sen segobert håltimmen var över hade vi natur&friluftsliv. Där skrev vi om svampar. O neej, inte ninas svamp! HAHA. Det var en rätt kul lektion faktist, eftersom jag, cilla o nina satt vid datan o gjorde ingeting. Jag o nina satte "poo" framför alla ord och typ dampskratta. Jag blev så poo-verkad!" Fatta hur tråkigt man har då..
Efter den intressanta lektionen var det darre för prov. Hade läst igenom alla sidorna EN GÅNG. Men de gick rätt bra eftersom de va typ muntligt prov. Jag, cilla, nina o maria satt o diskutera med gunilla om barns utveckling från 0-6 år. Hon tyckte vi va SÅ duktiga :).
Sen efter det, tvingade jag min kära mor o hämta mej på centralen, o sen åka till maxi o köpa JUICE!! Eftersom vi inte har nån vatten i köket nu eftersom vi har rivit allt typ, så måste vi ta vatten i badrummet. O det tar typ en halvtimme innan de vattnet blir kallt. Så för att göra saft, lr ta ett glas vatten måste man vänta i hundra år. Så ett juicepaket känns bättre. Höhö! Meeeen nu ska jag sluta skriva massa bajs...
Trevlig måndag allesäämäääns!

Ciao!

DON'T FORGET PRISON BREK FFS.

Kommentarer
Postat av: elenas grilliii

nevöör att ja glömmer african queeeen:D

2007-11-12 @ 20:07:23
Postat av: Ninaaaa

ohno! jag har oxå blivit poo-verkad!

2007-11-18 @ 01:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback