Baby, all I want for chirstmas is you

Jahapp, då sitter man här i syrrans lägenhet o har ett fungerande internet. Min data har typ fått damp o vill inte funka. Men iaf.
Igår var det fredag och skola. Det började med svenska som vanligt. Alltid lika kul.. Sen hade vi gunnis o där gjorde vi inte så mkt som vanligt. Sen åt vi lunch snabbt o sen bar de av till bowlingen. Vi va där i typ 1 timme. Jag o cilla stannade kvar lite mer o spelade. Cilla gav nina en strike.. Grr ;)! Sen traska vi hemmåt.
Jag, therese, maria och cilla bestämde att vi skulle på bio på kvällen. Men sen helt plötsligt kunde varken maria lr therese. Så jag o cilla sket i dom fisarna o gick själva. Romantisk kväll säger jag bara.
Vi tog iaf sju tåget mot stuvsta o sen burren till heron. Vi va där typ kvart över åtta. Sen så skulle vi bestämma film. Men alla gick så tidigt så vi skulle inte hinna äta. Sen så bestämde vi oss för en film som hette leo. Josef fares nya  filmis. Jag o cilla förberedde oss på att den skulle vara asdålig. Sen när vi kmr in i biosalen ser vi att de e typ 20 pers o bara killar typ. Men jag o cilla e ju män så det passar ju oss. Vi hade det mysigt i biomörket grr ;D haha. Efter filmen tog vi burren mot tumba c o sen tåget hem. Som va PROPPAT! Men vi kom hem tillslut. Så gick cilla o köpte comviq inne på kiorren o sen gick vi en runda på stan. Vi hade ju ändå missat våran sista buss så vi kunde lika gärna ta 753an som gick 1. Sen åkte vi hemmåt, o sen gick vi en liten bit från burreplatsen. O cilla insisterade på att följa mej en bit hem. Men jag sa till henne att vända. Då kom hon med sitt jävla rim "ja det kan ju hända, om du tar på min ända". Suck! Haha.. Störd hon e! Men så stod vi aslänge o bara dampade. Gjorde skuggfigurer o javet inte vad. Trodde jag skulle dö av garv o typ kissa på mej. Men tillslut skildes vi åt o gick hemåt. Va lixom hemma typ halv 3. Gick o la mej typ halv 4.
Vaknade kl 3 av att min mobil ringer. O jag har julefis som ringsignal så jag fattade ju fan ingeting. Haha trodde de va nån som var dålig i magen som kom in i rummet. Men iaf så vare elin som ringde o sa när jag skulle komma dit. O nu sitter jag här med elina. Gick o mötte henne med tinuuu :D! Vi ska kolla på massa filmer, ska typ kolla på ett öga rött nu. Sååå, nu sätter jag punkt! Jag vet inte när jag skriver nästa gång. Får se när min data vill samarbeta med mej. Ha en trevlig lördag!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: brillysnopp

hahaha julefis som signal, du är cool :D

2007-12-15 @ 19:53:47
Postat av: e

en ögaaan röööd, söööög snopp!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback