Cruise

Det har varit en ganska skön tisdag idag. FÖRUTOM när jag skulle upp imorse. Har sovit pissdåligt dessa nätter, så att komma upp på morgonen har inte varit lätt. Ville seriöst DÖ imorse.

Kom iallafall upp till jobbet, inte många barn. Fick sluta tidigare också. Skönt!
Efter jobbet åkte jag in till Slöddertälje och mötte upp mina tjejor för en fika. Vi satt i två timmar och snackade och tiden bara flög iväg. Alltid så spårade samtalsämnen hahaha!

När jag kom hem hoppade jag in i durren, sen har jag inte gjort så mycket mer. Packat ihop lite skit till imorgon. Det blir nämligen kryssning imorgon moahahaha. Egentligen skulle alla vi tjejor åkt, men efter många om och men blev det endast jag och Elina. Men det kommer bli galet haha.
Kände att jag behövde komma bort. Även om det bara är för ett dygn haha. Är ju ledig på torsdag så det är ju perfa.

Nu är jag så jäkla trött så jag inte vet vilket ben jag ska stå på. Hoppas jag somnar lättare inatt. Ska upp halv sju, sen blir det jobb till fyra.

Nej, nu ska jag kolla på lite television!

Ciao!


Senaste kryssningen vi var på. Sommaren 09! Så jävla misslyckat haahahah.


Kommentarer
Postat av: Linda

UPPDATERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2011-01-23 @ 08:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback