Skor

Igår tog jag en sväng förbi Skopunkten innan jobbet. Köpte tre par skor. Ett par gladiatorsandaler, ett par vanliga svarta ballerina och ett par leopardballerina. Har blivit kär i gladiatorskorna. Dom är så enkla men så jävla snygga haha. Och SKÖNA!

Även idag fick ett par skor följa med hem. Skorna som jag hade spanat in på Belle Shoes för ett tag sen. Jag tror jag är lite kär i dom.
Jag tror aldrig jag kommer tröttna på skor. Det är fan det bästa som finns.

Jaja, nu ska jag nog hoppa i säng. Har en snarkande lillesyster som redan ligger där. Imorgon vet jag inte vad som händer. Förmodligen ingenting.

God natt!


Ignorera min dubbelhaka och mina bruna ben haha. Men visst är skorna fina :)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback