Hunks

Idag på vägen hem från jobbet dog jag lite. Jag såg en så sjukt snygg kille på tåget så jag höll på att dööööö. Har sett massa snygga män på väg till eller från jobbet den senaste veckan. Har också insett vilken jävla blandning det är på killar jag tycker är snygga. Helt olika stilar. Från typ värsta "street" stilen till världens bratstil. Men det är bra. Man ska inte fastna på ett spår. Haha!

Aaaanyway... Denna dag har varit sjukt skön. Har bara vart i parken och glassat i solen. Hoppat lite hopprep och såntdär. Snoppigt härligt väder har det varit. Synd bara att det inte kan hålla i sig över helgen. Orka regn :(!
Nu är det iaf heeeeeeeeeeeeeelg. Galet skönt. Det var inge barn på fritids på fredag, så vi fick ledigt. Så det blir en långhelg. Har typ inga planer. Fika har jag planerat haha. WOHO! Fartfylld helg med andra ord.

Jaja, nu ska jag vänta tills klockan blir niooo. Då är det Grey's. Är sugen på en prommis innan. Men det är ju bara 40 min kvar tills det börjar. Så jag orkar inte.

Ha en bra onsdagskväll!


Hahaha bild från förra helgen. Vafan gör jag för min?? Ser ut som jag ska börja gråta vilken sekund som helst haha. Nån hade väl snott min shot eller nåt haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback