Half past twelve

Har setat hela kvällen och spanat in skor på flera miljoner sidor. Utan resultat. Är ute efter ett par knallrosa skyhöga skor i fuskmocka. Typ som dom jag beställde från Nelly (men som var för små). Men har inte hittat ett enda par som ens kan jämföras med dom skorna. Dom va helt fucking bajs perfekta, men typ 2 mm för små. Jag grät när jag skickade tillbaka dom.
"Men det är ju bara ett par skor" intalar jag mig.......

Nu ska jag nog tvätta bort äckelsminket och hoppa i säng. Imorgon är det onsdag och LÖNING WOHO! Efter jobbet ska jag nog ta en runda i stan och checka läget. Gick en stund efter jobbet idag också. Hittade lite fint men hade ju inge pengar. Men imorn så...

Nej, nu blire säääängen! God natt..


VÄRLDENS FINASTE SKOR BUUHUUUUU :(!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback