Fashion against AIDS

Kollade in H&Ms kommande kollektion Fashion against AIDS. Grymma kläder. Här kommer favoriterna.







Finfint sörrö. Idag har det varit en rätt bra måndag. Förutom att jag har sovit pissdåligt inatt, och va därför sjukt jävla anus trött imorse. Men dagen har varit bra och otroligt varm. Sjukt underbart väder. Hoppas det håller i sig lääääääääääänge nu.
Jag skulle precis skriva att jag ska kolla på South Park (som vanligt) och sen sova, men såg nu att det inte är så SP :O. Har dom slutat med det :(. Buhu! Jävla pisskit. Det gjorde ju mina kvällar.
Wellweeeell, inget att göra åt.
Imorgon blir det iaf jobb som vanligt, sen stannar jag kvar på jobbet för vi ska ha infomöte för nya föräldrar. Tycker sånt är jobbigt. Nivet, prata framför massa folk är INTE min grej. Men det går nog bra :)!

Adjöken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback