CONGRATULATIONS....

AND CELEBRATIONS!!! Grattis bästaste storesyster Äliiiiiiiiiiiin på födelsedagen. Vi ses imorgon. Då blir det en liten födelsedagsfika gammeltant :D.

PUSS OCH KRAAAAAAAAM

PS. Jag kommer ihåg när jag var liten och gjorde födelsedagskort till mina kära storesystrar. Jag tyckte det var så jobbigt att jag inte kunde skriva "bästaste" eller "världens bästa" eftersom jag hade flera systrar. Så jag skrev alltid "en av dom bästaste systrarna" hahahaha. Vilken tönt jag är. Idag däremot skriver jag "bästaste" eftersom mina systrar är BÄSTASTE!
Aja, ni fattar säkert inte vad jag snackar om. Men nu ska jag iaf hoppa i säng för jag är grymt trött. Imorgon blir det som sagt lite fika på stan med Fia och Elin innan jobbet. DS. (Vad betyder DS egentligen?)

PUSS och God natt!


Kommentarer
Postat av: elin

TACK!!!!! hihihi.....kram

2010-05-25 @ 20:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback