Utgång

Idag har jag varit en snabbis på stan. Gick inte i några affärer, utan jag mötte bara upp Elina och sen gick vi och tog en fika. Snackade om hur sugna vi var på utgång och lalala haha. Efter många om och men så bestämde vi oss för att gå ut. Trots att båda två är fattiglappar. Maria joniar såklart också haha!

Sitter och taggar lite till The voice. Har precis plattat håret och nu tänkte jag göra lite slarvlockar i det. Jag tror jag har bestämt vad jag ska ha på mig. Dock har jag inga fucking skor. Får ta nå gamla ruttna.

Haha idag när vi satt och väntade på bussen. Så hade jag påsen med mina cider på bänken. Helt plötsligt ramlar hela påsen ner och två burkcider spricker och sprutar ner hela mig och Elina haha. Fick damp. La mina sista ören på cider haha. Så sumpar jag två stycken. Men det löser väl sig höhö. Man ska inte gråta över spilld mjölk cider! Satt och stank som en alkis på bussen iallafall haha... Mysigt.

Nej, nu äre lockningsdags. Hoppas ni får en bra lördag allihop.

Puss!


Kommentarer
Postat av: elina

hahaha aa asså fan va ja stank! vi skulle inte väntat på nästa burre då hade de inte hänt haha:D

2010-03-20 @ 18:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback