Söndag

Jag är så arg. Beställde ju hem ett par skor från Nelly. Igår när jag skulle ha dom pajade dragkedjan på ena skon. Så sjukt irriterande. Undra om man kan lämna in dom till någon skomakare och fixa? Annars är det 400 spänn i sjön lixom.

Anywaaay. Igår var det lördag. Jag, Elina, Tessan och Maria drog ut på 550. Det var helt galet haha. Hade bara ätit en Nancy's macka igår och inget mer, så jag blev ordentligt fulliskastrullis haha. Inte så smart att supa järnet på tom mage. Men men!
Va hemma runt fem tiden tror jag. Käkade kinapuffar och somnade på momangen.

Helgen är redan över. Fattar inte hur tiden kan gå så snabbt. Idag har jag jobbat exakt två månader på jobbet också. Helt galet.
Det börjar verkligen kännas som att våren är på väg. Sjukt härligt väder ute. Borde egentligen inte sitta inne och ruttna, men orkar inte röra mig från soffan haha.

Gud vilket osammanhängande inlägg det blidde. Sätter punkt nu!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback