Sleepyhead

Fy bubblan vad jag är trött. Sov så jäkla dåligt inatt. Det var inte skönt när klockan ringde 6.30. Ingen bra start. Blev inte bättre av att jag blev sen till jobbet pga fetaste förseningarna imorse. Men jag klarade mig igenom jobbdagen trots mitt sockervaddshuvud.
Fick sluta tidigare. Blev asglad. Dock blev jag inte lika glad när det var förseningar på tunnelbanan som gjorde att jag missade mitt tåg med bara några sekunder.
Mamma kom iaf och hämtade mig på centralen. Hoppade in i duschen så fort jag kom hem, sen käkade jag. Har inte gjort mycket mer. Kollat TV.
Längtar till fredag. Dels för att vi ska ha "Östangårdsstjärnorna" på jobbet. Alltså typ som Småstjärnorna. Finns många tjejer som är superduktiga på o sjunga, och jag älskar barn som sjunger. Kommer stå o böla typ haha.
Men sen också för att det är löniiiiiiiiing. Måste köpa lite saker. Ska försöka att INTE shoppa kläder, förutom klänning (och kanske skor) till min födelsedag. Får se om jag lyckas hålla det haha.

Jaaaajaaaa... Nu tänkte jag göra O'boy och en macka och lägga mig och glo på tv. Kommer somna när som helst.

God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Linda Och Johan

VILL OXÅ HA LÖÖÖÖÖN!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback