OMFG!

ANDAS.. in ut in ut in ut! Förste teaser trailern för Eclipse har kommit. Imorn kommer en NITTIO minuter lång trailer. Kommer ha nåt att se fram emot när jag kommer hem :D.

Det enda dåliga jag kan hitta i den här kortistrailern är Bellas/Kristens peruk. Den ser förjävlig ut. Synd att hon var tvungen att klippa sig för Joan Jett rollen i The Runaways.

 

Anywaaaaay. Dagarna bara springer iväg. Igår jobbade jag över. En på jobbet var sjuk, hon stängde, ingen annan kunde hoppa in så dom frågade mig. Hade inget annat för mig så det var klart man ställde upp.

Idag har jag njutit av det uuuuuuunderbara vädret ute. Var ute i parken med några kiddos. Så skönt. Verkligen vår i luften nu.

Imorn är det torsdag och jag jobbar 13.30-17.30. Innan jobbet ska jag möta upp syster Fia på stan. Vi ska ta en runda och checka in Elins nya jobb. Butiken FLASH öppnar ju i Kringlan imorn och min kära syster jobbar där. Kanske kan ta en Nancy's också om vi hinner? Eller vad säger du Fiuus?

Jaja, nu ska jag fortsätta kolla på "Sex rehab with Dr. Drew".

Adjöken!


Kommentarer
Postat av: MARIGONA

Hej! Jaha? hahah. Jag fattar inte riktigt hur den teorin fungerar.. får väl läsa vad Stephenie skrev på hemsidan haha! Men tack för tipset :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback