Krya på dig Mr.Biniz!

Först av allt måste jag säga GRATTIS LILLA JOLINE SOM FYLLDE NIO ÅR IGÅR! Sjukt vad tiden går snabbt. Hoppas du fick en supermysig födelsedag. Längtar tills ni kommer ner hit :D! Saknar dig och resten av packet MASSOR.
Puss och kram på dig mosters tjej ♥

 












































Annars då? Igår var det jobb och shopping som gällde. Jobbet rullade på. Blev väldigt stressigt eftersom vi hade Östangårdsstjärnorna och massa föräldrar och syskon på hela fritids. Men det gick bra, och barnen va suuuuuperduktiga. Blev helt varm i kroppen när jag sett alla uppträdanden.
Efter jobbet mötte jag upp Elina för lite shopping. Köpte lite smått och gott. Bla ett par converse och en underbar klänning från h&m:s Garden Collection.
Efter shoppingen satte vi oss på Donken och käkade. När vi ätit klart fick Elina ont i magen o sådär, men sen var det inge mer med det. Sen när vi sätter oss på tåget hem börjar hon må illa. Riktigt illa. Så vi hoppade av i Tullinge och Elina aaa, gjorde sina behov. Höll på att dö. Känner mig alltid så taskig när människor pjukar. Jag kan verkligen inte göra nånting. Igår gick jag därifrån och höll för öronen haha. Får panik av spyor.
Men iaf, vi hoppade på tåget som kom en halvtimme senare och Elina mådde fortfarande piss. Hon klarade sig hem utan att spy. Och idag när jag vaknade hade jag fått ett sms där hon skrev att hon fortfarande spyr. Så det måste vara magsjuka och inte matförgiftning som vi trodde först. Uscha! Jag ber till GUDARNA att jag inte blir magsjuk asså. Det är det värsta jag vet. Och jag liiiiider verkligen med dig Elina och jag hoppas du blir bättre snart ♥!!!
Och det värsta igår va att, när jag hoppade på min buss ser jag vääääääärsta spyblaffan på golvet längst bak (åkte halv tolv bussen, så det var nog någon som hade druckit lite för mycket). Så bussen STANK spya. Jag trodde jag skulle dö!!

Idag har jag inte gjort mycket. Vaknade vid elva och sen har jag bara suttit vid datorn och ugglat. Känner inte för att göra nånting idag heller. Tror jag ska fråga Vilma om hon vill ha myskväll. Mamma jobbar ju natt, så det lär hon inte säga nej till haha.

Ha en bra lördag!




Kommentarer
Postat av: elina

aaa usch fan de värsta ja vet. mår inte sådär på topp men öerleverm vet inte om ja ska jobba imorn men får ångeeeeeeeeeeeeeest prutt!!

2010-03-28 @ 11:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback