Summertime

Fyfan vad härligt väder det har varit denna vecka. Helt jävla galet. Fyfan vad jag älskar sommaren. Vill ha sommar 11 månader om året. En månad kan det va snö och vinter. Men det räcker.

Idag var det jobb as usual. Vi badade, eller jag badade inte, men ungarna gjorde. Fyfan. Galet varmt när man satt där och såg alla ligga och plaska i poolen. Men jag passade på att sola lite. Har fått en riktigt snygg bränna på bringan efter att ha solat i t-shirt. Men den går bort utomlands sen för då har jag planerat att bli PEPPARKAKA. Pressa pressa hela dan vare dag. Hur jävla bakis man än är haha. Som tur är är jag och Elina samma lika på den fronten.
Efter jobbet så tog jag en ensamtripp i stan. Ingen bra idé. Det var sjukt jävla balle varmt, MASSA folk och jag hade ont i fötterna och va helt dödens trött. Men jag var tvungen att checka in rean och kolla efter bikini. Hittade lite fint på rean, men inget följde med hem. Köpte iaf en bikini på Lindex. ILLROSA! Sen var jag tvungen att fylla på sminkhögen också. Alltid lika tråkigt och dyrt att köpa smink. Men det är ju ett måste.
Sen köpte jag bara ett linne på H&M. Det var allt! Helt otroligt att jag höll mig från att shoppa massa på rean. Men efter att jag provat varje plagg tänkte jag typ 20 ggr "behöver jag verkligen det här". Så är lite stolt över mig själv. Höhö!
Dock beställde jag nyss ett par skor och lite armband från Nelly.se. Heeeheee! Så min stolthet dog lite.

Jaja, gud vad jag babblar på. Har så sjukt tråkigt. Imorgon är det ju midsommar också. Blir att fira med familjen as usual. Midsommar har aldrig varit en partydag för mig, tro det eller ej. Så det blir dans runt stången och lite grill när man kommer hem. Ska ju vara skinande sol imorgon också. Helt otroligt. Men skulle inte förvåna mig om det kommer en liten skur BARA för att det är midsommar.

Men shit, jag måste sluta skriva. Kan inte sluta. CAN'T STOP som jag och Cilla skulle ha sagt. Och Siwan. Haha!

Nej, punkt nurå.

CIAO!

Juste, Chile spelar imorgon. VIVA CHILE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback