I'm complete

Jag har inte haft NÅGOT nagellack sen i söndags. Första gången på flera år som mina naglar har varit helt nakna. Men idag var jag tvungen att måla på ett lack. Nu är jag hel igen.

Skönt att sommarvärmen är här igen. Det var ju faktiskt första juni igår och nu är det officiellt sommar tycker jag. Det firade jag genom att möta upp Elina efter jobbet. Vi köpte med oss mat från Nancy's. Gick förbi Konsum och köpte lösgodis. Sen åkte vi hem till henne. Hennes EGNA lägenhet. Fy fasiken vad skönt. Jag vill med.
Vi käkade och pratade och kollade på Ugly Betty och Desperate Houswives. Va väl hemma runt tolv.

Idag har det inte hänt något speciellt. Jobbat, kommit hem, duschat ätit, glott på TV. En vanlig tråkdag helt enkelt.
Morgondagen blir väl i princip likadan. Förutom att jag måste ner på stan innan jobbet och köpta nåt litet till Joline och Liam. Vi åker ju upp till Dalarna på fredag eftersom Majken ska döpas. Så då måste jag köpa nånting till dom där två skitkorvarna också. Saknar dom så sjuuuuuuuuuuuuuukt mycket!
Men så rolig kommer väl min torsdag se ut.

Nej, nu sätter jag punkt för det här otroligt roliga inlägget.

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback