Vad ska man göra?

Idag var det jobb 13.15-17.00. Va hemma runt sju. Massa förseningar och skit. Mitt humör va verkligen i botten. Åt pizza när jag kom hem. Sjukt länge sen.
Sen har jag inte gjort så mycket. TÄNKT! Jag skulle vilja skriva ut exakt alla mina tankar här. Eller någonstans. Bara för att få ut dom. Men det känns så konstigt. Mitt huvud kommer spricka av allt skit snart. Plus att ni skulle tro att jag var knäpp i huvudet om ni visste vad jag tänkte. Hur mycket skittankar och onödiga tankar det finns i mitt huvud.
Jag har funderat på att ringa dig för att bara prata, men jag vågar inte. Jag undrar hur mycket tårar en människa har. Borde inte mina ta slut snart?

Nej nu ska jag sluta skriva massa "tyck-synd-om-mig" skit. Det är verkligen inte så. Måste bara få skriva nånting. Vill ni inte läsa, så läs inte.

/ ♥

Kommentarer
Postat av: fia

det är bra att skriva av sig i bland...titta på mitt inlägg om mitt liv...så det känns lite bättre nu...men du vet vart jag bor...hihi älskar dig natti natt

Postat av: Linda

Ja jag säger detsamma du vet var jag bor =) en bit bort men du e aaaaaaallllttid välkommen hit!!!!! Dessutom så får du ringa närsom, men jag tycker du ska gå till en kbt å prata ut e så sjukt skönt efter...jag va hos min kbt tant idag å jag känner mig stark å lättad varje gång efter.....där får jag verkligen ut allt hon tycker INGET e konstigt eller så utan hon lyssnar å jag får olika "läxor" Gör som jag =) Kraaaamis syster yster pöss pöss

2010-01-20 @ 13:48:21
URL: http://anderssonmostrom.blogg.se/
Postat av: syster elin

Du vet att du kan ringa mig oxå när som helts....hoppas att du kan känna att du alltid e välkommen hit! =) Kramisar från vi två här borta i Jeneta =)=)

2010-01-21 @ 00:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback