Utgång!

Efter många om och men kom jag och Elina fram till att vi ville gå ut. Förra gången vi var ute blev det ju.. aa lite knas haha. Så vi provar idag igen haha. Förhoppningsvis blir det mycket bättre och roligare.
Har suttit och snackat med Elina på msn om vad faaaaaaaaaan man ska ha på sig. Alltså jag har iiiiiiiingenting. Behöver en ny garderob nu tack.
En klänning jag iaf inte kan få ut ur huvudet nu, är en tunika från VILA som är rätt gammal. Såg den live för första gången förra helgen (på Maria) och då gillade jag den ännu mer. Nu har den fastnat helt i mitt huvud.
Jag vill ha den NU! Fatta ha den på sommaren, med brunbrända ben och mina grå mockapumps. Åh! Perfekt partyoutfit. Tyvärr hittar jag ingenstans där man kan köpa den. Inte för att jag skulle ha råd, men ändå haha.

Jaja, nog snackat om klänningen. Nu ska jag ta en titt i min egen ruttna garderob och skrapa ihop nånting som liknar en partyoutfit. Wish me luck!


THE dress!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback