Time to write

Dags att skriva några rader här igen kanske. Har inte orkat sätta på datorn dom senaste dagarna. Plus att jag kommit hem rätt sent.
I måndags var det jobb som gällde. Längsta dagen. 9.30-17.30, men det går alltid så snabbt. Efter jobbet åkte jag hemmåt, hoppade av i Flemingsberg och mötte upp mamma vid hennes jobb. Vi åkte och handla lite och sen åkte vi hem.
Igår var det tisdag. Jobbet rullade på. När jag slutat mötte jag upp Cilla på centralen och vi tog en shoppingrunda (hade ju fått lönen moahaha, dock bara halva eftersom jag bara jobbat en halv månad). Hann inte gå i så många affärer. Vi är så sega när vi går på stan haha. Men köpte iaf lite småsaker. Va hemma runt tio. Det var en mysig tisdag :).

Idag, onsdag, har jag bara vart på jobbet. Vi har varit inne hela dagen (SKÖNT). Blivit kär i mina barn. Så jäkla härliga ungar alltså!! Man vill bara ta med sig dom hem haha.
Var iaf hemma runt sju. Massa cpförseningar och skit. Jävla skitsnö asså. Jag orkar inte med det.

Sen dess har jag bara ätit mat, duschat och kollat på Robinson. Nu sitter jag och tänker lite. Det är inte bra. Får inte tänka för mycket. Överanalysera allt.
Funderar på om jag ska sätta på Twilight. Kollade på den i helgen. Men fick ett megasug efter den underbara filmen. Eller kanske New Moon? Hmm.. Jag får se.
Imorn tänkte jag gå en runda på stan här hemma innan jobbet. Börjar halv två. Måste kolla lite presenter och sådär.

Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Elina

Bästaste som finns är du! <3

2010-01-27 @ 22:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback