Sockervaddshuvud

Som jag visste så blidde det inga speciella planer idag. Har bara degat hemma. Har inte orkat göra nånting heller. Mitt huvud känns som ett sockervaddshuvud, min näsa är snorig och jag nyser HELA tiden och det känns som jag har svalt brännässlor i halsen!
Så jag har bara legat och sovit och kollat på tv typ. Har inte kollat om jag har feber. Känns som det.
En sak jag hunnit med idag är checka H&Ms shoponline. Hittade klänningen som jag såg i deras katalog. Och jag är kär. Den är egentligen astråkig. Men jag gillaren. Billig är den också. 200 kr!



Nu sitter jag o väntar på maten. Det blir kyckling, potatisklyftor och tzatziki. GOTTI! Men jag lär ju inte känna så mycket av smaken. Men men! Gott ska det bli.
Ikväll tänkte jag köra en liten Twilightkväll tror jag. Först Twilight, sen New Moon! Ja, det blir nog bra.

HEJ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback