Snötorsdag

All my life I've been searching for something
Something I can put my finger on
Maybe I've been living for the weekend
Maybe I've been living for this cyber soul
Every Friday just about midnight
All my problems seem to disappear
Everyone that I miss when I'm distant
Everybody's here

I need love
Cause only love is true
I need every wakin' hour with you
And my friends cause they're so beautiful
Yeah my friends they are so beautiful
They're my friends


 

Älskar denna låt från New Moon soundtracket. Älskar alla låtar från New Moon soundtracket. Älskar alla låtar från Twilight soundtracket. Ja, ni fattar!

Vad annars denna snöiga torsdag? Har hunnit med shopping och jobb. Gick upp "tidigt" imorse. Kvart i nio. Va på stan vid tio. Traska runt själv och kollade kläder och presenter. När jag stod i kassan på H&M träffar jag min kära syster Fia. Vi hann gå en stund till på stan. Sen begav jag mig till tåget. Härliga förseningar. Hann iaf i tid till jobbet (tur att jag tog ett tidigare tåg).
Efter jobbet var det bara att pallra sig hemmåt. Massa förseningar på hemvägen också. Både tunnelbana och pendeln. Gillar INTE!!!! Mamma va iaf snäll och kom o hämta mig i Östertälje. Åkte förbi MAXI och köpte en almanacka. Behöver en nu till jobbet.
Väl hemma var det bara att trycka i sig mat och glo på Robinson. Fick sällis av Vilma som ville sitta här i mitt rum :)! Jaa, det var min torsdag det.

Nu sitter jag och tittar runt lite på H&Ms shoponline. Finns mycket fint! Snart ska jag väl tvätta bort sminket och borsta tänderna och hoppa i säng med min bok. Tror jag ska sova tidigt idag så att inte mina tankar börjar spåra ur. Det blir bara jobbigt för mig själv.

GOD NATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback