People's Choice Award

Vilma orkade hålla sig uppe hela filmen igår haha. Kvart i två gick hon och la sig. Hon var skitstolt att hon klarade va uppe så länge.
Själv satt jag uppe hela natten och kollade på People's Choice Award. Främst för jag ville se de kategorier där The twilight saga var nominerad. Och självklart skådespelarna. Dock var bara Taylor Lautner och Kellan Lutz (Emmet) från Twilight gänget där.
Men jag blev sjukt besviken.
Sandra Bullock vann Favorite movie actress istället för bästa Kristen Stewart.

Johnny Depp (som jag också älskar iof) vann Favorite movie actor där Robert Pattinson egentligen skulle vunnit :(. Jävla skit alltså!

Men resten av kategorierna kammade Twilightgänget hem. Taylor Lautner vann Favorite breakout movie actor (han hade inte ens hälften så hårt motstånd som Rob och Kristen).

Sen vann The twilight saga även Favorite on-screen team, Favorite franchise och Favorite movie. Så helt misslyckat blev det ju inte. Dock visade dom inte dessa kategorier på själva galan. Sjukt dåligt :(.

Höjdpunkten var iaf New Moon parodin med Queen Latifa haha. Fan vad jag garvade! Kolla den :).

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback