Mys med lillesyster

Vilma ska sova här inatt med. Hon får vara uppe hur länge hon vill när hon är med mig. Så vi har kollat på lite filmer och So you think you can dance. Nu märkte vi att "The Cheeta girls" på TV400. Och den ville Vilma se. Så vi sitter och tittar på den nu :). Hon sa "jaa men jag kan ju gå och lägga mig när jag känner mig lite trött" haha. Söta unge.
Nee men jag minns själv när man va liten och jag fick sitta uppe med Elin. Va ju överlycklig.


Själv ska jag sitta uppe och vänta på att klockan blir tre. Då sänds People's Choice awards på kanalen Star. Har den, men den verkar inte funka :(. Men det finns några sidor där det står att det ska vara live streaming. HOPPAS det stämmer. Jag måste se det.

Här är nomineringarna:
Favorite MOVIE ACTOR
Robert Pattinson

Favorite MOVIE ACTRESS
Kristen Stewart
Favorite BREAKOUT MOVIE ACTRESS
Anna Kendrick
Favorite BREAKOUT MOVIE ACTOR
Taylor Lautner
Favorite ON-SCREEN TEAM
The Twilight Saga
Favorite MOVIE
Twilight
Favorite ROCK BAND
Muse
Paramore



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback