Movienight

Jahapp. Nu har mina (väldigt trötta) gäster åkt hemmåt. Vi hade mys/film/Twilight kväll. Det var mys. Dock kändes det som att både Elina och Maria led igenom den sista halvtimme/timmen haha. Båda nickade till några gånger. Men båda hade ju jobbat hela dagen o sådär. Så jag förstår dom.

Nu sitter jag här i min ensamhet igen och kollar på Jay Leno. Finns absolut ingeting på TV. Önskar att jag kunde gå o sova. Men är inge trött.
Lär väl sitta uppe nån timme till och sen lägga mig och läsa.

Ses imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Läs min blogg!

skriver om allt mellan himmel & jord...bra & dåliga saker, kärlekslivet/problem, festligheter m.m

:)

PUSS

Postat av: elina

juuu men aa ja e konstig..blir för bekväm med folk så ja somnar haha:D... biniiiiiiiiz va ska vi hitta på idagis=)?

2010-01-09 @ 13:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback