Känslor

Jag vet inte vad jag ska känna. Jag är glad, rädd, uppspelt, nervös, osäker, överlycklig, förväntansfull, chockad... Gaaah typ alla känslor som finns.
Nu gäller det bara att hoppas lite mer. Och det gör jag!


Nu har jag precis gjort klart mina naglar. Det får mig alltid att bli lite lugnare. Det är som meditation för mig. Sitter och kollar på Fresh prince och har sjukt tråkigt. De senaste dagarna har jag blivit knäpp av uttråkighet. Jag spyr på att vara hemma. Men samtidigt finns det typ inget annat att göra. It suuucks!!

Ciaaaaaao!

Kommentarer
Postat av: fia

hoppas hoppas hoppas..........så glad för din skull

Postat av: elina

läppstiftet eller:D:D:D:D:hahahah.

Ne men fan, ja hoppas verkligen! annars fåru komma till mitt skit jobb.............

2010-01-12 @ 20:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback