Jag tror jag avlider

Fyfan vad det är tråkigt. Jag börjar nästan gråta snart. Finns absolut ingeting att göra. Inget kul iaf.

Gårdagen vart lyckad. Förfest med massa folk hemma hos Cilla. Sen blev det The Strip. Sista gången jag gick dit nu. Musiken suger verkligen. Men Jennifer (som jobbar där) hade fixat gratis inträde så jag förlorade ingenting.
Maria och Tessan drog tidigare. En stund efter dom hade dragit började jag fundera på om jag också skulle dra.
Men Cilla övertalade mig och vi stannade till stängning. Vandrade till kebaben. Cilla skulle bevisa för Thomas kompisar att Södertälje har den godaste kebaben haha. Träffade Elina vandrandes själv där också hahaha. Köpte kebab, åt två tuggor. Sen ringde jag mamma och hon kom och hämtade mig och Elina!

Det blev en mycket rolig kväll med mycket folk :)!

Nu ska jag gå och fråga min kära lillesyster om hon vill köra Mariokart, för jag håller på o spy av tråkighet......

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback