JAG KAN ANDAS!!

Äntligen kan jag andas med NÄSAN. Förkylningen har släppt liiiiite. Helt sådär bara. Skönt. Ville bra meddela om det hehehe.

Ikväller blir det fredagsmys för hela slanten. Maria och Elina kommer hit och vi ska ha Twilightkväll moahaha. Massa mys ju. Först Twilight sen New Moon. Kan det bli bättre?!
Blir ni chockade att jag inte skrev "vi ska ut och parta järnet och spåra ur!!" haha? Vi pratade om utgång. Men det blidde myskväll istället. Skönt faktiskt :)!

Nej, nu ska jag äta lite frulle. Vaknade för en timme sen ungefär. Det var verkligen omöjligt för mig att somna igår. Låg och läste till fyra. Sen släckte jag och trodde att jag skulle somna. Men icke. Låg vaken till halv sex. Sen somnade jag nog. Hatar att ligga och snurra i sängen.

Frulle nu!


The three mongos, Maria, Elina och jag! Bilden är från i somras. Åh. GE MIG SOMMAR NU TACK!!!

 


Kommentarer
Postat av: elina

hahah v'''ldigt ovanligt men fett sugen iallfallis:D

2010-01-08 @ 18:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback