Ffffrrrrreeeeddddaaaaagggg

Känns riktigt skönt med fredag faktiskt. Idag blev det jobb, 13-17. Det var mysigt. Hemresan var dock inte lika mysig. Äckliga jävla förseningar på typ 45 min och äckliga minusgrader som nästan dödade mig. Som tur va kunde Elin och Magnus komma och hämta mig i Östertälje. TACKTACKTACK!!

Hemma svulla jag i mig mat. Sen har jag inte gjort mycket mer. Tiden sprang iväg och nu är klockan plötsligt nio. Sitter och tittar på Let's Dance. Eller kollar inte så noga. Tycker det är rätt tråkigt faktiskt. Men fredagsmys har jag iaf. Dock helt alone haha. Men det funkar det med.

Imorgon blir det en bra lördag. Först blir det lite kalas vid tolvtiden (?), sen efter det en liten snabbrunda på stan med Elina. Sen blir det hem och fixa och tagga inför kvällen.
Känns som en bra lördag :)!

Nu ska jag väl fortsätta kolla på tråk Let's Dance.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback