eyes on fire

Ingen bra dag idag. Allt känns skit. Hatar sånna dagar. Vad hände med mitt nyårslöfte? MER positivt tänkande. BORT med allt negativt. Men fan, det är inte lätt när det är svårt.
Så jävla mycket tankar. Och så jävla mycket tid över till att tänka på alla dessa tankar. Jag behöver nånting att göra. Nu. På momangen. Jag HOPPAS verkligen jag får det där jobbet. Det skulle göra allt just nu. Men jag vågar inte hoppas för mycket, för jag vet hur knäckt jag kommer bli om (eller rättare sagt NÄR) jag inte kommer få jobbet.

Weeell well. Som sagt. Idag har jag gjort nada. Igår va mysigt. Jag och Vilma kollade filmer och käkade godis och chips. Vid tolv deckade hon i sängen. Jag låg och kollade på tv. Såg något program som hette "Miracle workers". Det handlade om ett "team" typ, som hjälpte människor. Igår handlade det om en man, som varit blind sen tolvårs ålder. Och efter 22 år som blind, fick han tillbaka synen genom massa operationer. När man fick se när han såg sin fru och sina barn för första gången i sitt liv, då bölade jag sönder mig. Konstigt att inte Vilma vaknade.
Efter det låg jag och läste. Vid fem gav jag upp och tvingade mig själv att sova. 

Lovar en bildbomb senare. Vet att det är vissa som är nyfikna på nyårsbilderna. Lovar (typ) att sätta in dom senare :)! Måste bara orka sätta in alla på datorn. Det ju så otroligt ansträngade.........

På tal om ingeting, så vann mina favoriter, Robert Pattinson och Kristen Stewart best male och best female of the year. Självklart röstade jag på dom. Och det var ju inte lite överlägset dom vann. MOAHAHA!



Kommentarer
Postat av: Linda

Gå till en kurator!!!! Lovar att du kommer må bättre å inte tänka så mycket!!! Känner igen såååå mycket i mig sj av det du skriver....Va hos min kbt tant idag å det känns alltid lika skönt när man e där och efter....Pröva iallafall...e INTE kul å må dåligt å tänka negativt....vet precis hur du mår....-lyssna på stora syster nuuuu=) Löv you puss puss

Postat av: Sebbe

tycker du att chinos passar bättre på tjejer än på killar? =)

kramar!

2010-01-05 @ 15:16:05
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback